Populiariausios grupės, atlikėjai

Lietuvių Liaudies Dainos
252274 peržiūros
Justin Bieber
128778 peržiūros
Eminem
122000 peržiūrų
Shakira
111331 peržiūra
SEL
67261 peržiūra
69 danguje
58939 peržiūros

Populiariausi lietuvišku dainų žodžiai


Populiariausi anglišku dainų žodžiai


Naujausi lietuvišku dainų žodžiai


Naujausi anglišku dainų žodžiai



B.G. dainų žodžiai, tekstai

B.G. - Silent Bg
Intro: Fuck it nigga I got two choices rap or slang Yeah I choose this rap thing nigga But I don'...

B.G. - Run With My Chopper
F30 [B.G.] You know 'bout me and my chopper, nigga Watch this Nigga, I'm dressed in my T, Girb...

B.G. - Round My Way
[B.G.] UPT baby, this how we do around my way Niggas struggle, they struggle and they hustle But you...

B.G. - Rollin Raw
F43 Chorus Get yo shine on playa it's on now You ain't thuggin' if you ain't ridin' on chrome n...

B.G. - Ride Or Die
[B.G.] Uptown is my home, thats where I do my dirt I either hurt or get hurt It's me or you on that ...

B.G. - Ride 2 Night
Verse One: Lil' Wayne Head buster off top Grab the chopper and chop At the top is my spot And nigge...

B.G. - Retaliation
First Verse: [Juvenile] Scraped my elbow jumpin' the fence Creepin' through the grass camoflauged l...

B.G. - Represent
1020 [B.G.](BulletProof) V.L (Team up) V.L (Team up, team up) V.L (Team up) V.L (Team up)...

B.G. - Real Niggaz
Talking ( B.G.) Wuz happenin' man? Look, this for my motherfuckin real niggaz Ya heard me? Bab...

B.G. - Rip
Wassup man Look, this for my people You heard me my dog Man I miss my dog My dog know I miss him...

B.G. - Problems
Hook: I've got problems In my fucking house Bitch would you please Get the fuck out [Verse...

B.G. - Press One
[ANSWERING MACHINE] "Today: six fifty-six PM Central Time." [AUTOMATED VOICE] "You have a COLLE...

B.G. - Playn It Raw
104e [Talking] B.G. I don't play Shit real nigga This cut throat gotta play it raw Verse:1 Li...

B.G. - Playn And Laughn
[B.G.] I try to maintain keep my head straight But my surroundin' Niggas want half weight So what...

B.G. - Plan Went Sour
F53 [Talking] Picture, I'm always plannin kaperz tryin to come up on cheese But my kaperz goin so...

B.G. - Order 20 Keys
[B.G.] Fuck all that asshole and papers on my mind Trying to come up I need every single dime 5, ...

B.G. - Niggas N Trouble
117f [Mac] Yeah, yeah, big Mac and the B.G. You can't see me It's like that in 96 y'all U.P.T. ...

B.G. - Niggas Dont Understand
Featuring Big Tymers Big Tymers: Fa sho...this for my homie K.C. That just did ten in tha pen ...

B.G. - My Bitches
[Verse One: Bullet] No bitch is a bitch until she suck my dick When she do that that makes her a d...

B.G. - Micc Check
Yeah, somethin' fo' you trick ass niggaz in 95. Ha, B.G. Knocc Out and Gangsta Dre'sta Compton fo'...

B.G. - Livin Legend
Verse:1 (B.G.) I ain't nothin,' but seventeen years old Want to fullfill my dream have a million r...

B.G. - Lets Get Funky
[B.G.] Choppers with drums Nigga thats how it comes Assualt rifles, extended clips Let you know wher...

B.G. - Let It Flow
F16 (*talking*) Uh-oh (uh-oh), uh-oh (uh-oh) What's happ'n (what's up), ha look out (look out) c...

B.G. - Knock Out
Verse One: Turk In the Lex we gettin blunted Fuckin hoes and countin money Niggas bout anything...

B.G. - Jungle
[B.G.] Uh-huh Ah, Ah, Woah, Woah I'm a guerilla, I'm a dog, I'm a beast, I'm a snake the type that...

B.G. - Jealousy
[B.G. Knocc Out] Well it's 95 and I'm back on the scene Now everybody wanna be on a niggas team I...

B.G. - Im Tryin
One: B.G. I'm tryin' to do right But I'm surrounded by wrong Avoid the all night flight And still m...

B.G. - I Want It
[B.G.] What's happenin main? This B. Gizzle Your number one original hot boy...ya heard And I go...

B.G. - I Know
[B.G.] First thing first - and for me that's n's I floss, so I know you gon' let me pimp Benz If I w...

B.G. - I Be Thinking
13a6 [Intro (Mannie Fresh + B.G.)] [M.F.] Wuz up? [B.G.] Wuz happenin' (Wuz happenin') B.G. 'b...

B.G. - With Tha Bg
B.G. [Talking] Don't fuck with me Tellin' ya Verse One: B.G. Nigga better tighten up Before...

B.G. - The Block Is Hot
Fa6 (Lil' Wayne:) Wha wha, wha wha, wha wha, wha wha, what Straight off the black gold, nuts in m...

B.G. - Playin It Raw
10c9 [Talking] B.G. I don't play Shit real nigga This cut throat gotta play it raw Verse:1 Li...

B.G. - Made Man
Verse:1 B.G. I been in this game for awhile I'm a paid man now (huh bruh) On my sixth solo album I...

B.G. - Cash Money Is An Amy
Shit's just to real, respect my mind I'm tell'n you what's real, I'm a come like this Verse 1: ...

B.G. - You Know How We Do
[Lil' Wayne] (Gibberish noises) Look, look, look I pass with the top off like my car was named Lil'...

B.G. - Wheel Chairs
[Baby] Too many playa hatin niggas in this world [the B.G.] That's why we ride through this wor...

B.G. - Whats That Smell
[B.G.] Ohhh Man, somethin' stank Ooohh You smell that? I don't know what that is Killin' is ...

B.G. - What Ya Wanna Do
(Intro) This ain't even much the half of it ya heard me? (no indeed no indeed) Part of it.. that ...

B.G. - Uptown Thang (Waitn On Your Picture)
It's an uptown Thang nigga From the 3 to the 13th As I proceed to hit the muthafuckin' weed I b...

B.G. - Uptown My Home
(B.G.) It's still an uptown thing nigga B.G. representin' to the fullest It's still an uptown thi...

B.G. - True Story
11a9 [Mr. Ivan] Right now we got a lil' youngsta Lil' Doogie, from the B.G.'z Do what'cha gott...

B.G. - Trigga Play
I'm bout that trigga play nigga I aint stuntin you bout two You can get busy you know the choices ...

B.G. - To My People
F9c [B.G.] Come on, man (buck with me) Let's do this here (buck with me) If you confused, I'm ...

B.G. - Thugn
[B.G.] I be thug'n and it ain't no secret I run game so when it's ran on me I can peep it My mind...

B.G. - Thugged Out
[Talking] Wusup, nigga off top (off top) Man, B.G. be hustlin' ya heard me (Hustlin') I be grindi...

B.G. - This Nigga Die
[B.G.] Ain't this a bitch (Hook-2x) If this nigga die, then a lot of niggas gon' die If my mom...

B.G. - The Second Line
(*talking*) What's up nigga look, you know how we Do it nigga, in New Orleans nigga, you know Ain...

B.G. - Thats How We Get Down
[B.G.] Weakness nigga... ...I hit the block +Thugged Out+, straight holdin' it down I'ma hustla...

B.G. - Stay N Line Hoe
[Featuring Big Tymers] [Spoken: B.G.] Stay in line hoe Off top get ya mind right bitch (2x) [B.G...

B.G. - So Much Death
Verse 1 Every day I sit and wonder why I lost my daddy so young Just reminence think how me and hi...


Panašios grupės, atlikėjai

Big Tymers Juvenile Three 6 Mafia Young Jeezy

Komentarai

Vardas:
Apsaugos kodas:
Komentaras:

 
elyrics.lt yra lietuviškų ir angliškų dainų tekstų ir žodžių archyvas. Visi dainų tekstai yra jų autorių nuosavybė ir pateikiami tik informaciniais tikslais. Visi vaizdo klipai yra iš Youtube.com, čia pateikiama automatinė Youtube klipų paieška. elyrics.lt neprisiima atsakomybės už šioje svetainėje skelbiamos informacijos tikslumą ir jos panaudojimo pasekmes. Kiekvienas rašydamas naują komentarą atsako už skelbiamos informacijos turinį.
‡ Lietuva internete
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas | CS 1.6 Download |